A N D NP

Kategorie produktů

Kosmetika z Aloe Kosmetika Ájuvérdská Kosmetika z Anděliky lékařské Kosmetika z Arganu Kosmetika březová Kosmetika z čokolády Kosmetika dětská Kosmetika dezinfekční Kosmetika dubová Kosmetika hadí Kosmetika hlemýždí Kosmetika hyaluronová Kosmetika kokosová Kosmetika konopná Zboží z konopí Kosmetika kopřivová Kosmetika z kozího mléka Kosmetika levandulová Kosmetika lipová Kosmetika mandarinková Kosmetika mandlová Kosmetika medová a včelí Kosmetika meruňková Kosmetika z mrtvého moře Kosmetika olivová Kosmetika Pacifica Beauty Kosmetika pánská Kosmetika rašelinová Kosmetika z růže Kosmetika z Verbeny citrónové Kosmetika vlasová Ostatní balzámy, krémy, masti a oleje Péče o dutinu ústní Přírodní mýdla Voňavé koupele Tipy na dárky
nabízíme celkem 431 produktů
právě nakupuje 10 návštěvníků

Podmínky   »   Reklamace


Reklamace
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží na emailu eshop@kosmeticke-zbozi.cz
nebo ve výdejním místě či sídle firmy.
Reklamuje se vždy celý produkt - tedy včetně všech svých součástí. Není tedy možné reklamovat pouze
části zboží.
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže
uvedenou adresu.:
Edita Trnková
Mírová 170
26231 Milín
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme mít řádně vyplněný reklamační řád společně se zbožím, které
reklamujete. Je možné si ho vytisknout na Ezopu nebo tiskopis zaslat elektronicky na adresu eshop@bio-zbozi.cz
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace
na eshop@kosmeticke-zbozi.cz . Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme
se zajištěním přepravy.
Postup při reklamaci:
Je-li přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď
přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Zásilku je nutné ihned zkontrolovat po převzetí .
Pokud zásilka neodpovídá vaší objednávce, oznamte to dodavateli nejpozději do druhého dne od
převzetí zásilky prodávajícímu. Na pozdější reklamace (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.)
není možno brát ohled.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje
podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak
i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze Vám pošleme na Váš bankovní účet. V reklamačním listu nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

2009 ....... 2015 ....... 2024 © kosmeticke-zbozi.cz